Accelerarea metabolismului pierde în greutate


7 trucuri pentru a-ți accelera metabolismul, a pierde în greutate fără probleme

Dar ce naiba este asta? Iar transformarea nutrienților din alimente în diferite forme de energie este una dintre funcțiile de bază ale acestui lucru. Și acest lucru este important în accelerarea metabolismului pierde în greutate ce privește tendința noastră de a crește sau slăbește. Când metabolismul nostru este mai rapid, corpul arde mai multe calorii, chiar și atunci când nu desfășoară nicio activitate fizică: cunoscut sub numele de metabolism bazal, adică energia pe care corpul nostru o consumă zilnic pentru a funcționa fără nicio activitate suplimentară dincolo de funcțiile esențiale cele care rămâneți activ în timp ce dormim.

Sunt necesare mai multe calorii pentru menținerea mușchilor decât grăsimile, deci dacă avem un tonus muscular bun metabolismul nostru va fi mai rapid. Deși a avea un metabolism mai mult sau mai puțin rapid depinde în mare măsură de genetică dintre fiecare - în acest sens, persoanele care au avut întotdeauna tendința de a se îngrășa pot avea dreptate - și a altor probleme dificil de modificat, cum ar fi sexul sau vârsta - încetinește după 40 de ani - acest lucru poate fi accelerat cu anumite obiceiuri despre accelerarea metabolismului pierde în greutate dacă putem influența.

Construiește-ți mușchii Sunt necesare mai multe calorii pentru menținerea mușchilor decât accelerarea metabolismului pierde în greutate, deci dacă avem un tonus muscular bun metabolismul nostru va fi mai rapid.

Antrenamentul de forță, cel conceput pentru a crește masa musculară, este la fel de important pentru a pierde în greutate sau mai mult decât cel obișnuit antrenament aerob, cum ar fi alergatul, ciclismul sau înotul.

Produse de accelerare a metabolismului: nutriție adecvată pentru pierderea în greutate

Și este deosebit de important după o anumită vârstă. Chiar și atunci când nu sunt folosiți pentru a mișca corpul, mușchii ard energie pe tot parcursul zilei pentru ao transforma în căldură. Acesta este și motivul pentru care oamenii obișnuiți să se antreneze câștigă atât de mult în greutate dacă îl abandonează: dacă dieta ta este aceeași, nu numai că câștigi calorii pe care nu le arzi accelerarea metabolismului pierde în greutate timpul exercițiilor, dar și metabolismul tău va încetini din cauza pierderii a masei musculare.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Devin Haman recomandă antrenament de forță cel puțin două zile pe săptămână, cu cel puțin o zi de odihnă între ele pentru a permite mușchilor să se odihnească și să evite rănirea. Îmbrățișați HIT-ul Puțini se îndoiesc că antrenamentul la intervale de intensitate mare mai bine cunoscut sub numele de HIT este cel mai eficient mod de a pierde în greutate.

Exercițiile aerobice convenționale nu servesc la construirea mușchilor și odată ce antrenamentul este terminat ne oprim A arde calorii. Cu toate acestea, atunci când întreprindem exerciții de intensitate ridicată - la limita puterii noastre - corpul nostru cere energie pentru mult mai mult timp.

Conform studiului, metoda HIT nu este doar mai eficientă decât alte antrenamente, ci este și mai sigură, deoarece provoacă mai puține leziuni decât alte tipuri de tehnici.

Bady accelerarea metabolismului și a pierde în greutate

Există mulți care au conceput antrenamente similare de atunci și eficacitatea lor este mai mult decât dovedită. Mănâncă des Acesta este un sfat controversat, dar nu fără avocați. Dacă mergem mult timp fără să mâncăm nimic între mese, nivelul zahărului din sânge scade, ceea ce ne face să ne simțim obosit și, de asemenea, că metabolismul nostru încetinește.

pierdere în greutate metabolică opelika al

Unii cred, la fel ca Haman, că dacă mâncăm mici gustări sănătoase între mese - o mână de nuci sau o bucată de fructe, de exemplu - vom evita foametea, vom consuma mai puține calorii la următoarea masă și ne vom menține metabolismul accelerat.

Există oameni pentru care șase mese pe zi pot funcționa, dar alții ar face bine să reducă. Oamenii de știință avertizează de câțiva ani că orele de masă sunt decisive în strategiile slăbire, Dar aceleași strategii nu funcționează pentru toată lumea. Există oameni pentru care poate ajuta să mănânce șase mese pe zi, dar alții ar face bine să reducă.

Stimularea metabolismului

Este adevărat că perioadele de post ne încetinesc metabolismul, dar de fiecare dată când mâncăm ceva, nivelul insulinei crește și nivelul zahărului scade cum să pierzi grăsimea în jurul pieptului meu nou, ceea ce stimulează foamea și ne împinge să dorim tot mai multe alimente de preferință sub formă de carbohidrați.

Spune da picantului Conform unor cercetări recente efectuate la Școala de Farmacie a Universității din Wyoming, alimentele care conțin ardei iute iute - cunoscut și sub numele de ardei iute - ne pot ajuta să ardem grăsimile fără a fi nevoiți să restricționăm caloriile din dieta noastră. Nu este primul studiu care investighează beneficiile alimentelor picante asupra sănătății noastre. Un altul realizat în la Universitatea din Maastricht, a arătat că ardeiul iute, cayenne sau ardeii roșii fierbinți conțin un element nu atât de cunoscut pe nume, ci prin transpirația pe care o provoacă: capsaicină.

Accelerați metabolismul

Tocmai componenta activă care conferă picantitatea acestor alimente este însărcinată cu reducerea lipidelor corporale printr-un mecanism care motivează moartea celulelor adipoase imature, astfel că te-ar putea ajuta să slăbești.

Adăugarea condimentelor la alimente nu este doar o idee bună pentru a pierde în greutate, ci ar putea avea și alte beneficii, precum reducerea mortalității. În acest timp, corpul arderea grăsimilor. Adăugarea de condimente la alimente nu este doar o idee bună pentru a pierde în greutate, dar ar putea avea și altele beneficii importante. Optimizează-ți echilibrul hormonal După cum explică Haman, există mai mulți hormoni care joacă un rol important în menținerea metabolismului și dacă accelerarea metabolismului pierde în greutate lor nu sunt corecte, putem suferi boli precum hipotiroidismul, care contribuie la creșterea în greutate.

15 sfaturi pentru a vă accelera metabolismul și a pierde în greutate confortabil

Doar exercițiile fizice pot ajuta femeile să nu se îngrașe după o vârstă, fără a fi nevoie să își schimbe radical dieta. Hormoni precum creșterea sau testosteron sunt responsabili de furnizarea de energie corpului și construiți mușchi și, dacă prezența lor nu este adecvată, ne putem simți obosiți și, în plus, putem câștiga mai mult decât este necesar, indiferent cât de mult avem grijă de dieta noastră.

La femei, modificările hormonale legate de menopauză, care apare în jurul vârstei de 50 de ani, fac să se acumuleze mai multe grăsimi în burtă și îngreunează eliminarea.

Doar exercițiu fizic poate ajuta femeile să nu se îngrașe după o vârstă, fără a fi nevoie să își schimbe radical dieta.

pierdere rapidă în greutate în 5 săptămâni

Prioritizează aportul de proteine Corpul nostru durează mai mult și are nevoie de mai multă energie pentru a descompune și digera proteinele decât pentru a procesa alți nutrienți.

Deci, nu strică faptul că dieta dvs. Bea cafea Deși este unul dintre acele alimente despre care există multe informații conflictuale, Totul pare să indice că beneficiile cafelei depășesc cu mult pericolele sale.

modalități rapide de a pierde în greutate pinterest

Cafeaua nu este doar o stimulent puternic ceva care este bun pentru unele lucruri, rău pentru alteleare și efect vasodilatator și pare să prevină apariția unor boli precum diabetul sau unele tipuri de cancer. Mulți sportivi beau câteva căni de cafea înainte de a concura, deoarece cofeina crește nivelul de adrenalină.

Încercați aceste trucuri pentru a vă accelera metabolismul și a pierde în greutate!

Când vine vorba de metabolism, cafeaua este una dintre puținele substanțe naturale care accelerează metabolismul, ajutând astfel la arderea grăsimilor. Băutura este, de asemenea, un mare aliat dacă facem exerciții. Acest hormon ne pregătește corpul pentru un efort fizic excepțional: face ca celulele adipoase să descompună grăsimea corporală, eliberându-le ca acizi grași liberi, pe care îi folosim ca combustibil atunci când facem exerciții.