Cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate, Ce este Inulin?


Iaurt grecesc cu conținut scăzut de grăsimi, prin comparație, are de calorii, 24,9 grame de proteine, 4,8 grame de grăsimi și 9,9 grame de carbohidrați, inclusiv 8,9 grame de zaharuri pe porție o cană.

Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate

Este mai bogat în calciu, zinc, potasiu, vitamina A și vitamina Sydney chiropractică pierdere în greutate, dar conține și mai multe calorii și carbohidrați. Bacsis Aveți grijă că unii producători adaugă zahăr și aditivi la chefir.

În general, soiuri aromate, precum kefirul cu căpșuni, sunt cele mai bogate în zahăr.

Pagina principala Inulina: cheia probioticelor și a pierderii în greutate Nu există un răspuns magic pentru cineva care se întreabă cum să slăbească. Călătoria de wellness a tuturor este unică; dar dacă vrei să știi cum să slăbești în mod natural, trebuie să schimbi două lucruri. Exerciții fizice și dietă. Sigur, cu toții avem câteva idei despre ce exerciții să facem. Știind ce sunt alimentele favorabile pierderii în greutate?

Dacă aveți un dinte dulce, amestecați chefirul simplu cu fructe proaspete sau uscate, nuci, semințe, vanilie și alte ingrediente sănătoase. Această băutură fermentată nu este deosebit de bogată în calciu sau proteine.

cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate pierde profesorul de greutate

Ceea ce îl face să iasă în evidență este conținutul său probiotic. Conform unei revizuiri din octombrie publicată în Frontiere în microbiologie, se laudă kefirul mai mult de 23 de specii de drojdie împreună cu mai multe specii de bacterii, inclusiv Gluconobacter frateurii, Lactococcus lactis și Lactobacillus paracasei. Compoziția sa microbiană depinde de originea sa, printre alți factori.

Microbii intestinali: noua frontieră în ceea ce privește pierderea în greutate

S-a demonstrat că bacteriile benefice din chefir îmbunătățesc lipidele din sânge, inhibă absorbția colesterolului și inhibă sau distrug agenții patogeni. Această băutură conține, de asemenea kefiran, un zahăr natural produs de Lactobacillus kefiranofaciens.

cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate bună ziua cu greutatea pierde

După cum observă autorii recenziei, kefiran prezintă proprietăți antimicrobiene, cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate, antioxidante și antiinflamatorii. Acest compus natural poate reduce tensiunea arterială, poate suprima creșterea tumorii și poate modula sistemul imunitar intestinal.

  • Ce puteți face acum?
  • Arde corpul de grăsime
  • Poți să pierzi în greutate prin culcare
  • Aufelin Pure Sănătate intestinală bună pentru pierderea în greutate

Kefir și pierderea în greutate Kefir vă poate ajuta să slăbiți în mai multe moduri. În primul rând, este sărac în calorii și face un tratament perfect între mese. Puteți reduce caloriile doar înlocuind laptele de dimineață cu această băutură fermentată. Bacteriile bune din kefir ajută la menținerea unui ecosistem intern echilibrat și susțin sănătatea intestinului.

Pierderea în greutate cu Kefir

După cum sa menționat mai devreme, aceste microorganisme luptă împotriva agenților patogeni, crescând în același timp numărul cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate bacterii benefice din tractul digestiv. Ceea ce poate nu știți este că flora intestinală are un impact direct asupra greutății corporale. De fapt, modificările microbiene ale intestinului pot contribui la creșterea în greutate și la obezitate.

O recenzie din decembrie prezentată în Jurnalul internațional de cercetare de mediu și sănătate publică a examinat relația dintre microbiota intestinală și obezitatea. Cercetătorii sugerează că probiotice și prebiotice ingredientele alimentare pe care bacteriile intestinale benefice le pot hrăni influențează apetitul, metabolismul, compoziția corpului și greutatea.

În plus, dezechilibre microbiene poate afecta nivelul hormonului foamei grelină și promovează depozitarea grăsimilor. După cum sa raportat în revizuirea de mai sus, modificările florei intestinale pot crește sau inhiba producția de grelină, peptidă tirozină tirozină PYY și alți hormoni care influențează apetitul.

Pagina principala Microbii intestinali: noua frontieră în ceea ce privește pierderea în greutate Ce se întâmplă dacă o infuzie de bacterii bune ar putea avea un efect pozitiv și durabil asupra greutății dumneavoastră? Dieteticianul Tim Crowe explică modul în care un ecosistem intestinal înfloritor oferă un potențial interesant pentru gestionarea greutății și menținerea sănătății. Imaginați-vă acest lucru: în interiorul tractului nostru digestiv sunt milioane de bacterii vii, viruși și microbi care trăiesc ca un ecosistem, la fel ca plantele și animalele găsite într-o pădure tropicală. Colectiv, aceste bacterii sunt cunoscute sub numele de microbiom intestinal, iar acest ecosistem rulează tot drumul de la gât la colon. Avem, de asemenea, microbiota cutanată, microbiota orală și, la femei, microbiota vaginală.

Dacă ți-e foame tot timpul, s-ar putea ca intestinul tău să nu mai fie lovit. Acolo este alimente și băuturi fermentate poate ajuta.

Planul revoluționar de slăbire al dr. Travis Stork

De exemplu, L. Într-un studiu raportat în revizuirea de mai sus, femeile care au consumat probiotice și prebiotice timp de 24 de săptămâni au slăbit semnificativ mai mult în comparație cu grupul placebo. Alte studii citate în aceeași revizuire au constatat că probioticele pot ajuta la reducerea grăsimii abdominale, a masei totale de grăsime și a indicelui de masă corporală.

Kefirul promovează sănătatea metabolică efectele anti-obezitate ale chefirului se datorează compoziției sale unice de bacterii benefice. Potrivit unei recenzii publicate în Medicină complementară și alternativă bazată pe dovezi în aprilieprobioticele pot reduce creșterea în greutate, pot ajuta la tratamentul obezității și pot îmbunătăți sănătatea metabolică.

Inulina: cheia probioticelor și a pierderii în greutate

După analiza a 10 studii efectuate pe de adulți, cercetătorii au descoperit că subiecții care consumă probiotice au experimentat o reducere mai mare a greutății corporale decât cei care nu au făcut-o. Alte studii au arătat că probioticele poate ajuta la scăderea circumferinței taliei și a masei grase, îmbunătățește nivelul colesterolului și scade nivelul zahărului din sânge.

După cum subliniază oamenii de știință, aceste microorganisme pot reduce depozitarea grăsimilor și inflamația, îmbunătățind în același timp răspunsul la insulină, ducând la o sănătate metabolică mai bună.

cheie de bacterii gut pentru pierderea în greutate este muay thai bun pentru pierderea de grăsime

O altă lucrare de cercetare, care a apărut în ediția din noiembrie a revistei Nutrienți, arată o legătură puternică între alimente lactate și pierderea în greutate. De data aceasta, cercetătorii s-au concentrat pe proteine, calciu, potasiu și alți nutrienți din produsele lactate.

În studiile clinice, aceste alimente au fost descoperite crește masa slabă, reduce adipozitatea și facilitează pierderea în greutate atunci când este consumat ca parte a unei diete controlate de calorii.

Probiotice pentru rezultate de pierdere în greutate – Functioneaza?

Proteină, de exemplu, crește sațietatea și poate ușura pierderea în greutate, așa cum remarcă autorii recenziei. Calciu, un alt nutrient cheie în produsele lactate, stimulează descompunerea grăsimilor și reduce acumularea de grăsimi. Unele produse lactate sunt bogate în acid linoleic conjugat, un acid gras care îmbunătățește capacitatea organismului de a arde grăsimi pentru combustibil.

Aceste studii confirmă faptul că produsele lactate, inclusiv chefirul, vă pot ajuta să eliminați grăsimea încăpățânată și să o păstrați. Cheia este să le consumați ca parte a unei diete sănătoase.

  • Sus Trilioane de bacterii si microorganisme traiesc pe pielea si in corpul nostru.
  • Sfaturi pentru creșterea scăderii în greutate
  • Burner de grăsime în eau
  • Planul revoluționar de slăbire al dr. Travis Stork - Healths -

Conform USDA, adulții ar trebui să consume trei căni de alimente lactate zilnic. Pentru a pierde în greutate, începeți-vă ziua cu o ceașcă de chefir, savurați-vă alta între mese și beți o a treia ceașcă înainte de culcare sau ori de câte ori apare foamea.