Shopping Cart
Continuaţi cumpărăturie
Finalizați comanda
MODALITATI DE PLATA
Plata ramburs cu numerar la livrare
Plata comenzilor se va face cu numerar, in momentul receptionarii produselor, direct de la reprezentantul firmei de curierat care va emite chitanta aferenta incasarii!
Plata prin OP (ordin de plata)
Plata prin ordin de plata se va face in baza Facturii Proforme emise de LaStefan.ro dupa efectuarea si finalizarea comenzii, in conturile LaStefan.ro
Date necesare:
S.C.Super Gospodarul Impex.S.R.L
Capital social: 200 Lei
Adresa: Str. Drumul Taberei nr 39A, sector 6, Bucuresti
Email: office.lastefan@gmail.com
Telefon: 0766727432
CUI:37385640
Garantia se acorda diferit si in functie de perioada in care s-a depistat defectiunea astfel:
daca la primirea produsului, acesta se defecteaza, sau nu a functionat de loc, a fost primit incomplet, sau prezinta defecte de aspect, va rugam sa ne anuntati in termen de 48 ore pentru a va inlocui produsul cu un altul nou;
daca insa acesta se defecteaza ulterior acestui termen dar produsul se afla in perioada de garantie, va rugam sa va adresati direct catre Importator/Producator in spatiile de servicii puse la dispozitie de acesta, transportul produsului inapoi la Producator/Importator fiind ordonat de catre client direct.
ATENTIE: NU DETERIORATI AMBALAJUL PRINCIPAL LA DESCHIDEREA PRODUSULUI.
Pentru a putea returna produsul anuntat in termen de 48 ore, acesta trebuie sa fie ambalat corespunzator in ambalajul propriu impreuna cu toate accesorile, certificatul de garantie si factura.
Nu fac obiectul garantiilor produsele returnate fara ambalaj. Pentru a returna produsul pentru reparatii, clientul se va adresa unitatii inscrise pe certificatul de garantie si va respecta conditiile cerute de acesta, conditii puse in vedere clientului la cumparare pe certificatul de garantie.
Nu fac obiectul garantiei produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate.
Orice problema sesizata in 48 ore se va solutiona in termen de 15 zile lucratoare in conditiile in care este posibila inlocuirea produsului.