Cum să îndepărtați grăsimea din pieptul superior


Alimente de evitat Nu întoarceți spatele grăsimii din spate!

Accelerați dezvoltarea pieptului superior cu aceste 7 exerciții și tehnici! Dacă antrenamentul pieptului dvs. Dar asta nu înseamnă că vei avea o dezvoltare completă a pieptului. Dacă faceți întotdeauna o mișcare pentru pieptul din mijloc, în primul rând, când nivelul dvs. Și unii pur și simplu au deficiențe genetice într-o anumită zonă, ceea ce îi forțează să-și dubleze eforturile de a-și ridica pectoralii superiori.

Deoarece acele pliuri din spate căzute sunt asociate cu rezistența la insulină, testosteron ridicat și toleranță scăzută la carbohidrați. Pentru a fi specific, dacă aveți grăsime din spate, sunteți expus riscului de diabet, PCO și infertilitate. Pentru a scăpa de grăsimea din spate, trebuie să mâncați sănătos și să exersați mușchii spatelui.

Acești mușchi - laturile, capcanele, coloanele erectoare, romboizi etc. Iată 15 exerciții și o listă de alimente de mâncat și de evitat să scapi de grăsimea din spate.

Citiți mai departe. Obțineți o încălzire solidă de 10 minute pentru a vă pregăti corpul pentru explozia de antrenament.

diete de slabit nutritionisti pierdere în greutate sănătoasă timp de 2 luni

Iată ce ar trebui să faci. Înclinări ale capului - 1 set de 10 repetări Întoarcerea gâtului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Cercuri de încheietura mâinii - 1 set de dr pierderea în greutate repetări Cercuri de umăr - 1 set de 10 repetări Cercuri de talie - 1 set de 10 repetări Lunges laterale - 1 set de 10 repetări Creșteri de vițel - 2 seturi de 10 repetări Jacks jumping - 2 seturi de 20 de repetări Spot jogging - 3 minute Răsucire în partea superioară a corpului - 1 set de 10 repetări Atingere alternativă în picioare - 1 set de 15 repetări Crunch-uri laterale în picioare - 1 set de 10 repetări Cercurile gleznei - 1 set de 10 repetări Acum, sunteți gata pentru exercițiile de spate.

Îndoit peste rând Țintă - Lats, romboizi, delturi din spate, capcane și biceps.

  • 7 technici pentru a construi pieptul superior - Victor Diaconescu
  • Tonifierea corpului și a pieptului superior 1 Include exerciții periodice cardiovasculare.
  • Anti anxietate meds pierdere în greutate
  • Cum de a preveni pierderea în greutate facială

Cum se face Bent Over Row Ține o ganteră în fiecare mână și stai drept cu picioarele apropiate. Îndoiți-vă înainte, împingeți șoldurile înapoi, astfel încât coloana vertebrală să rămână lungă, flectați puțin genunchii, rulați umerii înapoi, deschideți pieptul și priviți drept înainte. Aceasta este poziția ta de plecare. Ținând nucleul angajat, flectați coatele și ondulați parțial brațele.

Simultan, trageți brațele înapoi până când coatele ajung chiar în spatele umerilor. Aduceți brațele înapoi în poziția de plecare. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu rotunjiți umerii și nu vă aplecați. Rulați umerii înapoi și apoi faceți acest exercițiu pentru a viza mușchii spatelui. Un braț cu gantere Shutterstock Țintă - Lats, romboizi, erector spinae, capcane inferioare, manșete rotative, omoplați, biceps și miez.

Cum să faci un braț Dumbbell Row Așezați genunchiul cum să îndepărtați grăsimea din pieptul superior pe o bancă plană, iar mâna dreaptă pe bancă. Păstrați palma plată, coloana vertebrală în linie cu fesele, piciorul stâng puțin mai lat decât lățimea umerilor și genunchiul stâng îndoit puțin. Ridică gantera cu mâna stângă. Țineți mâna stângă întinsă în jos și slăbiți-vă gâtul.

Sfat 2: Cum să eliminați grăsimea din bărbie

Păstrați umerii ciupiți înapoi, priviți în jos și mențineți nucleul angajat. Aceasta este poziția de plecare. Flexați cotul stâng și trageți gantera în sus până aproape că ajunge la axilă. Încet, coboară mâna în poziția inițială.

După ce ați terminat un set, faceți același lucru cu mâna dreaptă. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Păstrați coloana vertebrală într-o poziție neutră și piciorul plat pe sol. Îndoit peste spatele Delt ridică Cum să îndepărtați grăsimea din pieptul superior Țintă - Lats și deltoizi posterioare.

Îndoiți-vă împingând ușor șoldurile, întindeți mâinile în fața dvs. Împingeți pieptul înainte și mențineți nucleul angajat. Îndoiți ușor coatele și câte mile aveau nevoie să piardă în greutate brațele înapoi până când coatele sunt îndreptate spre tavan.

Încet, aduceți brațele înapoi la poziția inițială. Seturi și repetări - 2 seturi de 15 repetări Bacsis - Mențineți coloana vertebrală în poziție neutră. Dispozitiv lat de prindere lat Shutterstock Țintă - Lats, mușchii teres, trapez, romboizi, infraspinatus, mușchi serratus, umeri și biceps. Cum să faceți latitudinea cu prindere lată Prindeți partea îndoită a barei largi deasupra capului atașată la scripete pe mașina de derulare laterală.

Trageți-l în jos și așezați-vă cu fața spre mașină, cu genunchii sub tampoane, coloana dreaptă, pieptul afară, umerii înapoi, miezul cuplat și picioarele plate pe pământ. Înclinați-vă ușor înapoi și trageți tija în jos cu coatele flectând și mișcându-vă mai întâi în jos și apoi înapoi până când tija aproape vă atinge pieptul superior.

Frecvența Meselor pentru Slăbit Grăsime diete de ardere super grasimi În mâinile nevoii de a lua gantere. Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului.

Eliberați tija încet până când mâinile dvs. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu eliberați tija prea repede.

Cum să vă curățați stomacul acasă

Controlați mișcarea pentru a lucra corect mușchii spatelui. Dispozitivul de derulare a cablului Youtube Țintă - Lats, deltoizi, biceps și partea inferioară a spatelui.

arderea grăsimilor provoacă durere puteți pierde în greutate pe ssri

Cum să faceți un cablu derulant Așezați-vă cu fața către mașina cum să îndepărtați grăsimea din pieptul superior cu o bară largă deasupra atașată la scripete. Mâinile trebuie să fie mai aproape de distanța dintre lățimea umerilor și palmele îndreptate spre tine. Țineți bara și reglați genunchii astfel încât să fie chiar deasupra genunchilor.

sfaturi pentru a pierde brațul de grăsime în urdu ce doză de adderall pentru pierderea în greutate

Păstrați-vă picioarele plate pe pământ și mâinile complet extinse deasupra capului. Înclinați-vă puțin și împingeți pieptul afară. Respirați și trageți bara în jos până când aproape vă atinge pieptul superior.

Adu-ți umerii și coatele înapoi. Respirați și eliberați încet bara înapoi în poziția inițială unde brațele dvs.

Sfat 1: Cum să îndepărtați grăsimea din gât - Centre de fitness

Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Strângeți mușchii spatelui atunci când ajungeți la poziția complet contractată. De asemenea, țineți coatele aproape de corp. Pulover Lat întins Țintă - Lats, umeri, biceps, triceps și miez.

  • Cum să vă curățați abdomenul superior - exerciții eficiente de ardere a grăsimilor acasă
  • Exerciții abdominale Pentru ca stomacul să devină plat, puteți continua dieta, dar este mai bine să combinați pierderea în greutate cu activitățile sportive.
  • Bp scăzut după pierderea în greutate
  • Pastile de dieta buna care functioneaza cel mai bine - lastefan.ro - Îndepărtați grăsimea cu ac
  • Slim down down bar

Cum să faci minciuni pulover lat Așezați-vă plat pe covor, cu genunchii flecați și cu picioarele plate pe pământ. Țineți o ganteră ușoară în fiecare mână și aduceți-o chiar deasupra pieptului, extinzând complet mâinile.

Arzător de grăsime superior câți bani. Sedinta Camerei Deputatilor din 8 aprilie Stomacul plat timp de o lună.

Atingeți ganterele, pieptul afară, umerii răsuciți înapoi și mențineți nucleul angajat. Respirați și mișcați ganterele de la piept la cap nu la frunte. Respirați și aduceți mâinile înapoi direct deasupra pieptului. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Asigurați-vă că vă mențineți nucleul angajat atunci când faceți acest exercițiu.

Rândul de cablu așezat Youtube Țintă - Trapez, lat, erector spinae, deltoizi, biceps și flexori ai încheieturii mâinii. Cum se face rândul de cablu așezat Așezați-vă pe bancă cu fața către mașina lat. Apucați accesoriul inferior de prindere apropiat care este atașat la scripete. Țineți genunchii ușor îndoiți, picioarele pe suportul de picioare coeficientul de respirație, brațele complet întinse, pieptul afară și așezați-vă drept.

Trageți omoplații în jos și înapoi, urmat de îndoirea coatelor și trageți atașamentul aproape de abdomen. Aduceți încet brațele înapoi la poziția inițială.

Dezvolta Partea De Sus a Pieptului

Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu scoateți coatele, ridicați din umeri și nu trageți trunchiul superior înapoi în timp ce vâslați. Cum să faceți aplecat peste rândul Barbell Apuca bara cu o prindere îngustă. Țineți mâinile complet întinse în jos, rulați umerii înapoi, pieptul afară, nucleul cuplat și capul în linie cu coloana vertebrală.

Stai cu picioarele la lățimea umerilor și genunchii ușor îndoiți. Împingeți șoldurile puțin și păstrați trunchiul superior la 45 de grade cu podeaua. Trageți de bara în sus până aproape că vă atinge abdomenul. Coborâți încet bara înapoi în poziția inițială. Seturi și cum să îndepărtați grăsimea din pieptul superior - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - De asemenea, puteți face acest exercițiu cu o priză largă pentru a vă viza deltoizii din spate.

Rând inversat Țintă - Lats, umeri, biceps și piept. Cum se face rândul inversat Ai nevoie de un raft ghemuit cu o bară setată la jumătatea înălțimii tale.

Asigurați-vă că bara nu se mișcă.

3 modalități de a elimina repede sânii bărbatului

Țineți bara cu o strângere strânsă, cu palmele îndreptate spre exterior, picioarele întinse, picioarele plate pe pământ și mâinile complet întinse. Expirați și trageți corpul în sus. Inspirați și coborâți înapoi. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Puteți utiliza o priză largă cu palmele îndreptate spre dvs. Zbura inversă Țintă - Romboid, capcane, delturi posterioare și piept.