Sprint pentru a arde grăsime


pierderea în greutate pe elavil jb kit de scădere în greutate

Unele pericole ale sprintului Ar putea fi tentant să ne gândim că doar alergătorii sprintează - dar vă puteți bucura de beneficiile sprintului cu aproape orice tip de exerciții cardiovasculare, de la ciclism la canotaj, patinaj în linie, înot, trepte de scări și chiar, într-un mod, dans.

Bacsis Beneficiile sprintului includ toate beneficiile normale pentru sănătate ale activității cardiovasculare - cum să pierzi grăsimea picioarelor în mai puțin timp.

Antrenamentul sprint este, de asemenea, excelent pentru construirea capacității cardiovasculare, a puterii fizice și a rezistenței și vă poate ajuta să reduceți grăsimea abdominală viscerală. În funcție de mentalitatea ta, s-ar putea să găsești că provocarea de antrenamente sprint este foarte satisfăcătoare mental și emoțional.

10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul

Intervalele de sprint sprint pentru a arde grăsime grăsimile Într-un mic studiu publicat într-un număr din al Frontiere în fiziologie, Cercetătorii au alocat în mod aleatoriu 49 de tinere, voluntare active, pentru a participa fie la antrenamente la intervale de sprint pentru a arde grăsime ridicată HIITfie la antrenamente la intervale de sprint SIT. Diferența dintre cele două constă în faptul că intervalele de sprint au fost un efort total, în timp ce eforturile HIIT au fost ușor moderate până la între 90 și 95 la sută din ritmul cardiac maxim.

După opt săptămâni de antrenament, ambele grupuri au arătat îmbunătățiri ale stării de sănătate cardiorespiratorii și reduceri ale măsurătorilor pliurilor cutanate o modalitate de măsurare a grăsimii corporale. Un alt studiu, publicat într-un număr din al Jurnalul de Hepatologie, a constatat că antrenamentul la intervale de sprint poate reduce grăsimea abdominală subcutanată și grăsimea viscerală, chiar și atunci când greutatea corporală totală a subiecților nu s-a modificat.

A fost legat de tulburări metabolice, risc crescut de boli cardiovasculare, cancer de sân, diabet de tip 2 și probleme ale vezicii biliare.

Pe scurt, orice tip de exercițiu care reduce grăsimea viscerală vă poate ajuta să vă controlați sănătatea - și să vă slăbiți talia în timp ce vă aflați la ea.

sfaturi naturale pentru a arde burta gras pierderea în greutate vipassana

Mai multe avantaje ale sprintului: viteza Nu trebuie să fii un alergător de elită pentru a te bucura de avantajele de viteză ale sprintului.

Rețineți că corpul dvs. Luați în considerare acest lucru: într-un studiu publicat în numărul din martie al Journal of Strength and Conditioning Research, Cercetătorii au recrutat un grup mic de 16 alergători de trail instruiți atât bărbați, cât și femei și le-au cerut să participe la șase antrenamente la intervale de sprint distanțate pe parcursul a două săptămâni.

importanța somnului pentru pierderea de grăsimi efectele secundare ale lui celucor hd

La sfârșitul acelei perioade de antrenament, clinicienii au observat că sprinturile au produs deja o îmbunătățire semnificativă atât a rezistenței, cât și a performanței de putere. Bacsis Dacă sunteți nou în sprinturi de alergare, merită adesea timpul și banii dvs.

S-ar putea să fiți șocat de cât de mult puteți învăța într-o sesiune de antrenament rapid și cât de mult vă poate afecta timpul de sprint.

Arderea grasimii

Faceți antrenamentele să treacă rapid Ultimele câteva avantaje ale sprintului menționate s-au bazat pe definiția tehnică a termenului - un efort total. Folosit însă mai ușor, sprintul se poate referi la orice efort de intensitate mare.

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal. Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

Dacă sunteți alergător la distanță, probabil că ați întâlnit un tip de antrenament sprint ușor diferit în zilele de viteză, când vă împingeți să rulați repetiții rapide de, sau chiar 1.

Și, așa cum explică Harvard Health Publishing, amestecarea intervalelor de intensitate ridicată în antrenamentele dvs. De asemenea, fac observația importantă că intensitatea este întotdeauna relativă la exercițiu.

greutatea pierderii scaunelor pierderea buricului de grăsime 2 săptămâni

Ceea ce este ușor pentru dvs. Așadar, nu vă faceți griji prea mult dacă vă comparați timpul de sprint cu al altcuiva.

  • Cea mai bună revizuire a pierderii în greutate
  • Totusi, alergatul are un mare dezavantaj, acela ca pune mare presiune pe picioare, coapse si genunchi.
  • Cele mai bune exercitii cardio pentru arderea grasimii | Hunk body
  • Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™
  • 10 exercitii care ard mai multa grasime ca alergatul
  • Mai puțin timp, mai multe calorii: sprint pentru arderea grăsimilor!
  • Diete de slabire

Orice lucru care te scoate din respirație până la punctul în care nu poți vorbi în sprint pentru a arde grăsime complete va fi considerat un efort de intensitate ridicată sau viguros - și atunci când vine vorba de a califica ceva ca efort maxim, corpul tău îți va spune.

Pentru a încorpora antrenamentele intervale în antrenamentele dvs.

cum slabesc 20 kg modalități de a pierde grăsimea superioară a spatelui

Harvard Health Publishing recomandă să începeți cu intervale de sprint pentru a arde grăsime ridicată de până la 30 de secunde - deși puteți face intervale chiar mai scurte, dacă aveți nevoie - și să măriți treptat aceste intervale de sprint în timp la două minute sau mai mult.

Și, după cum observă Departamentul de Sănătate și Servicii Umane, eforturile de intensitate mai mare vă ajută să obțineți beneficii similare pentru sănătate cu un antrenament de intensitate moderată - dar în mai puțin timp. De exemplu, recomandările lor minime pentru a vă menține sănătoși sunt să efectuați cel puțin de minute de cardio de intensitate moderată pe săptămână sau să obțineți aceleași beneficii făcând 75 de minute de exerciții cu intensitate puternică.

Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi

Unele pericole ale sprintului Deși pot exista avantaje reale antrenamentelor de sprint, acest exercițiu de intensitate ridicată nu este pentru toată lumea. Dacă sunteți nou în ceea ce privește exercițiile fizice, săriți direct în acest tip de efort complet este o modalitate bună de a vă răni și de a vă retrage în loc să vă apropiați de obiectivele dvs. Concentrați-vă pe a începe cu orice nivel de exercițiu sunteți capabil și apoi creșteți treptat durata și intensitatea antrenamentelor pentru a construi o bază solidă de fitness cardiovascular.

Odată ce ați realizat acest lucru, vă puteți gândi să lucrați până la sprinturi.

Cele mai bune exercitii cardio ca sa arzi grasimea

Amintiți-vă sfaturile standard pentru a consulta un medic înainte de a începe și un nou program de exerciții. Un profesionist din domeniul sănătății vă poate ajuta să determinați când este adecvat să faceți eforturi maxime, cum ar fi sprintul. Iată un alt pericol de reținut: Deși orice program de exerciții fizice vine cu un anumit risc de rănire, eforturile totale, cum ar fi sprintul, pot crește riscul pur și simplu pentru că pun mai mult stres pierde greutatea cu smartwatch fiecare parte a corpului.

  1. Hiit vs pierderea de grasime de stat
  2. Transformări pierdere în greutate beckley wv

Nu este întotdeauna un lucru rău - acest nivel de intensitate este ceea ce face ca sprintul să fie un antrenament atât de eficient și benefic. Dar dacă aveți deja un risc crescut de rănire din cauza altor probleme - indiferent dacă acestea sunt afecțiuni medicale, leziuni sau pur și simplu nu sunteți familiarizați cu modalitatea de exerciții pe sprint pentru a arde grăsime o utilizați - acordați timp pentru a evalua dacă sprinturile sunt potrivite pentru dvs.

Chiar dacă nu sunt ceva ce ar trebui să faceți chiar acum, puteți alege să lucrați la sprinturi ca obiectiv de fitness sau sănătate pentru a lucra.